شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه میزبان دانشجویان گروه مهندسی برق دانشگاه صنعتی کرمانشاه شد
دانشجویان گروه مهندسی برق دانشگاه صنعتی کرمانشاه به سرپرستی دکتر مهدی احمدی، دانشیار این گروه از شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بازدید کردند.

شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه میزبان دانشجویان گروه مهندسی برق دانشگاه صنعتی کرمانشاه شد

 

دانشجویان گروه مهندسی برق دانشگاه صنعتی کرمانشاه به سرپرستی دکتر مهدی احمدی، دانشیار این گروه از شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بازدید کردند.

 به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، در این بازدید یک روزه مهندس محمد مرادی مدیرعامل این شرکت با معرفی جامع شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به بیان کاستی ها و دغدغه های موجود پرداخت و خاطرنشان ساخت: این شرکت با تکیه به توان مدیران و متخصصین استان همواره به عنوان شرکت توزیع پیشرو در زمینه GIS ، دیسپاچینگ و خدمات نوین به مشترکین می باشد. 

مهندس مرادی با بیان اینکه شرکت توزیع برق همواره از تخصص اعضای هیأت علمی دانشگاه های استان در مسیر مرتفع کردن برخی از محدودیت ها استفاده کرده است، خاطر نشان ساخت: کرمانشاه یکی از استان های پرمصرف در کشور در بخش خانگی است که این گستردگی شبکه و عمر بالای شبکه گاهی مشکلاتی را برای این شرکت به وجود می آورد. 

وی پروژه‌های دیسپاچینگ و کنترل هوشمند مشترکین را یکی از راهکارهایی بیان کرد که می تواند به سرعت بخشی خدمات کمک کند.

در ادامه دکتر رحیمی، مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه  نکاتی را در خصوص معرفی شرکت، ماموریت‌ها، چشم اندازه‌ها و اهداف استراتژیک، وضعیت نیروی انسانی آن، حوزه خدمات رسانی و سایر موارد بیان کرد و گفت: شبکه های توزیع به واسطه گستردگی و تنوع فعالیتی که دارند از لحاظ تعریف طرح و پروژه های تحقیقاتی و خدماتی بکر مانده اند و دانشجویان و اساتید می توانند با مطالعه وضعیت موجود طرح های خوبی برای بهبود فعالیت و خدمات رسانی در این حوزه ارائه بدهند. 

وی با اشاره به چگونگی عملکرد شبکه های توزیع و ارائه نقشه شبکه‌های مویرگی تا کنتورمشترکین به دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه یاد آور شد که برای حضور در حوزه فنی پس از فارغ التحصیلی یا همان دوران دانشجویی باید چه برنامه ها و نرم افزارهایی را تسلط داشته باشند و بر چه بخشهایی از منابع آموزشی این رشته تاکید کنند تا یک دانش آموخته موفق باشند. 

در ادامه بازدید، دانشجویان مهندسی برق دانشگاه صنعتی کرمانشاه با حضور در مرکز دیسپاچینگ از نزدیک با وسایل ارتباطی جهت قطع و وصل کردن برق سراسر استان، میزان مصرف برق و سایر موارد آشنا شدند و در ادامه نیز با حضور در کارگاه تعمیر ترانسفورماتورهای برق با نحوه تعمیر آن ها نیز آشنا شدند.

دکتر رحیمی در پایان ضمن دعوت مشترکان به رعایت مصرف درست برق از کلیه متقاضیان خواست از طریق اپلیکیشن برق من و شماره تماس 121 با شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در ارتباط باشند‌.

تاریخ:
1401/11/11
تعداد بازدید:
447
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal