مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه: نیروهای عملیاتی شرکت توزیع برق استان کرمانشاه برای بارش برف و باران آمادگی دارند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از آمادگی گروه‌های عملیاتی این شرکت برای مواجهه با مشکلات احتمالی ناشی از بارش‌ نزولات آسمانی در سطح استان خبر داد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه:

نیروهای عملیاتی شرکت توزیع برق استان کرمانشاه برای بارش برف و باران آمادگی دارند

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از آمادگی گروه‌های عملیاتی این شرکت برای مواجهه با مشکلات احتمالی ناشی از بارش‌ نزولات آسمانی در سطح استان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، مهندس محمد مرادی مدیرعامل این شرکت، گفت: با توجه به هشدار هواشناسی و اطلاعیه مدیریت بحران استان مبنی بر شرایط ناپایدار بر جو منطقه برای نقاط مختلف استان در روزهای آینده، متشکل از 20 گروه عملیاتی این شرکت جهت حفظ تامین برق پایدار و مطمئن برای مشترکان در سطح استان در حالت آماده باش قرار گرفته و در همین راستا تمهیدات لازم پیرامون مقابله با حوادث و مدیریت پیش و حین بحران را اتخاذ کرده اند.

 وی ادامه داد : کارکنان پرتلاش و پیمانکاران سخت کوش این شرکت در بخش های اتفاقات برق، مرکز کنترل و راهبری شبکه و سامانه های فوریت های برق به صورت شبانه روزی با استفاده از سیستم‌های پایش و نظارت از مرکز دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در حال رصد و کنترل وضعیت شبکه توزیع برق بوده تا نسبت به برطرف نمودن مشکلات احتمالی در شبکه ها و تاسیسات توزیع برق و رفع خاموشی های ناخواسته به سرعت اقدام نمایند.

مهندس مرادی بیان کرد: مشترکین محترم در صورت بروز هرگونه حادثه و بروز خاموشی برق موضوع را در اسرع وقت به سامانه 121 اطلاع دهند.

تاریخ:
1401/11/11
تعداد بازدید:
774
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal