برق «بد مصرف ها» قطع شد
به دنبال افزایش استفاده از وسایل برقی پرمصرف در زمان اوج بار و هشدارهای داده شده مبنی بر لزوم مدیریت مصرف برق به مشترکین پرمصرف و بد مصرف، برق چندین مشترک که توجهی به هشدارهای ارائه شده نکرده بودند، قطع شد.

برق «بد مصرف ها» قطع شد

 

به دنبال افزایش استفاده از وسایل برقی پرمصرف در زمان اوج بار و هشدارهای داده شده مبنی بر لزوم مدیریت مصرف برق به مشترکین پرمصرف و بد مصرف،  برق چندین مشترک که توجهی به هشدارهای ارائه شده نکرده بودند، قطع شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، مهندس محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: اولویت اصلی تامین برق بخش خانگی است که در همین راستا به صورت مکرر به مشترکین پرمصرف هشدار داده شد که با مدیریت مصرف برق در کاهش بار شبکه توزیع برق و تامین برق مشترکان خانگی همکاری کنند و در غیر این صورت با قطع برق مواجه می شوند.

وی با بیان اینکه در مسیر تامین آسایش و رفاه هموطنان، هیچ گونه مدارایی با پرمصرف ها نخواهد شد، افزود: هر مشترکی که به مصوبه ابلاغی هیات وزیران بی اعتنا باشد با قطع برق مواجه می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه تصریح کرد: برای مشترکان بد مصرف‌ اصلاح تعرفه‌ها انجام می‌شود و همچنین در حال نصب تجهیزات اندازه‌گیری هوشمند هستیم تا مشترکین بد مصرف به‌صورت ویژه شناسایی شوند‌.

وی با اشاره به مصوبه هیئت دولت مبنی بر تغییر ساعات کاری ادارات بیان کرد:این مصوبه راهکاری مؤثر در کاهش بار شبکه برق در ساعات اوج بار است و این کاهش مصرف به دلیل همکاری ارزنده دستگاه‌ها و نهادهای اداری بوده است و تداوم آن می‌تواند بخش زیادی از دغدغه تأمین برق در تابستان پیشرو را برطرف کند.

مهندس مرادی افزود: درعین‌حال برخی از ادارات استان کرمانشاه نیز همکاری مناسبی دراین‌خصوص نداشته‌اند که پس از ارائه اخطار، نسبت به قطع برق آنان اقدام شده است.

یادآور می شود بر اساس مصوبه هیئت وزیران همه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، نیروهای مسلح و نهادهای عمومی موظف‌اند در ساعات اداری حداقل 30 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته و در ساعات غیراداری به میزان 60 درصد، مصرف برق خود را کاهش دهند.

تاریخ:
1401/04/05
تعداد بازدید:
1632
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:5
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal