طی مراسمی باحضور مهندس کردی مدیرعامل شرکت توانیر: مهندس محمد مرادی به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه منصوب شد
آیین معارفه محمد مرادی به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با حضور مهندس کردی مدیرعامل شرکت توانیر، مهندس اله داد معاون هماهنگی توزیع، مهندس صادقی رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به صورت ارتباط تصویری و باحضور معاونت امور اقتصادی استانداری کرمانشاه و جمعی از مدیران استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، در ابتدای این مراسم مهندس کردی  گفت: تقاضا و مصرف نقطه ثقل اقدامات شرکت توزیع نیروی برق است و ما ظرفیت های احصا نشده و مفقود مانده ای را که در بخش مدیریت مصرف داشته ایم را باید احیا کنیم. ما اگر زمانی دچار مشکل شویم نباید بخش صنعت را دچار مخاطره کنیم چون صنعت، مولد و پیشران توسعه است، باید مدیریت مصرف را از جایی شروع کنیم که هوشمند باشد، کمترین تبعات را برای بخش تولید داشته باشد و به نحوی برنامه ریزی شده باشد که اگر خدماتی دچار نقصان شد،نقصان بزرگی برای مشترکین ایجاد نکند مابه این می‌گوییم مدیریت هوشمند.

مدیرعامل شرکت توانیر خاطرنشان کرد: صنعت؛ زیرساخت اساسی برای ایجاد اشتغال به خصوص در استان کرمانشاه است و ما ضمن پوشش شهرک های صنعتی، بیشترین همکاری را با این شهرک ها داشته و خواهیم داشت.

مهندس کردی گفت: در خصوص صادرات، برق بخشی از نیروگاه سنندج به استان کرمانشاه و سپس عراق انتقال خواهد شد به این ترتیب ظرفیت انتقال برق ما به سمت عراق 300 تا 400 مگاوات  افزایش می یابد. ما این کار را به این نیت خیر انجام می‌دهیم که در سال‌های آتی از این افزایش ها به صادرات استان کرمانشاه نیز بهره ای برسد.

مدیرعامل شرکت توانیر بیان داشت: کرمانشاه برای ما یادآور خاطره خدمت و خدمت‌رسانی در عرصه برق است، در حادثه زلزله تلخ سال 96 دوستانی که در کرمانشاه حضور داشتند شعارشان این بود؛ دستگاهی که خدماتش را در کوتاه‌ترین زمان به 100 درصد می‌رساند باید صنعت برق باشد. در مناطق زلزله‌زده ما شاهد زحمات شبانه‌روزی همکاران در شرکت برق کرمانشاه و خدمات صادقانه آنها بودیم.

وی به همکاران خود در عرصه برق یادآوری کرد: خدمتگزاری فرصت مغتنمی است برای آنکه بتوانیم برای جامعه مفید باشیم، اگر به فرصت خدمتگزاری با این دید نگاه کنیم آن وقت است که خستگی در ما اثر ندارد و تحمل ناملایمات برای ما آسان تر خواهد بود‌‌. مهندس کردی تصریح کرد: شاخص ارائه خدمات در صنعت برق از قبل مشخص شده است، علاوه بر معاونت در سایر بخش های نظارتی و در استانداری ها تدوین شده است باید اینگونه باشد که هر مدیری برمسند خدمتگزاری آمد روز اول مشخص کند با چه تحول، رشد، برنامه و اولویت گذاری می خواهد این شاخص ها را ایجاد کند تا در روزی که تکریم شد وضعیت تحویل دادن کارش باروز اول قابل مقایسه باشد.

در ادامه، مهندس باباخانی معاون استاندار کرمانشاه خواستار توجه ویژه مسئولین به کرمانشاه به خاطر مشکلاتش شد و تصریح کرد: اگر بخواهیم عقب ماندگی را در بخش اقتصاد و توسعه جبران کنیم با توجه به اینکه سرمایه گذاری در بخش دولتی شدنی نیست باید شرایط را برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فراهم کنیم، بخش خصوصی نیز در جایی سرمایه‌گذاری می‌کند که زیرساخت برایش فراهم باشد.

باباخانی با اشاره به وجود دو منطقه ویژه و یک منطقه آزاد در کرمانشاه و نیاز آنها به زیرساخت های برق تاکید کرد: ما اگر زیرساخت‌های برق شهرک های کشاورزی را تامین کنیم جهش چشمگیری در بحث اشتغال زایی خواهیم داشت و شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با همکاری هایی که در این زمینه داشته، شایسته تقدیر است.

 

در ادامه، مهندس محمد مرادی مدیرعامل با اشاره به تدوین برنامه استراتژیک چهارساله در راستای شاخص های شرکت توانیر برای استان کرمانشاه گفت: به مناسبت میلاد باسعادت امام حسین(ع) برای سال 1401 یک مگاپروژه تعریف کرده‌ایم که جلسات ابتدایی و مقدمات اخذ وام آن فراهم شده است.

وی در تشریح این مگا پروژه بیان داشت: برای سال آینده تعویض 1000کیلومتر سیم به کابل و بیش از سه هزار کنتور عادی به هوشمند تبدیل می شود. همچنین با توجه به سهمیه ای که شرکت توانیر مشخص کرده است، 91 هزار کنتور در بخش خانگی و تجاری به هوشمند تبدیل خواهد شد که به دنبال آن بخشی از پروژه مدیریت مصرف برق اجرایی خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از حسن اعتماد مدیرعامل شرکت توانیر و مسئولان استانی و صنعت برق اظهار داشت و گفت: دراین مدت که من به عنوان سرپرست در شرکت توزیع برق افتخار خدمت رسانی را داشتم با حمایت‌های شرکت توانیرو همکاری کلیه همکارانم در شرکت، وصول مطالبات از 55 درصد به 85 درصد افزایش و تلفات از 31 درصد به 18 درصد کاهش یافته است، همچنین در بخش جذب اعتبارات از محل عوارض برای 450 روستا بالغ بر 75 میلیارد تومان اعتبار جذب شده است.

مهندس مرادی با اشاره به تاثیرحمایت های شرکت توانیردرتوفیقات به دست آمده گفت:در این مدت علاوه بر حقوق و مزایای شرکت ،توانیر 120 میلیارد تومان به ما کمک کرده که باعث شده هزاران کنتور، کیلومتر ها کابل و لوازمی که نیاز بوده به شرکت وارد و بخشی از مطالبات پیمانکاران در این مدت پرداخت شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه افزود: درراستای بحث جوانگرایی قصد استفاده از نیروهای زبده و جوان را خواهیم داشت. دراین مدت بیش از 120 نفر ایثارگر تبدیل وضعیت شده اند.

وی در پایان با تاکید بر اجرای  مناسب طرح تغییر تعرفه ها با کمک همه امکانات موجود ومطرح نمودن این اقدام در شورای اداری استانداری هدف از اجرای این طرح را اجرای عدالت در تخصیص یارانه ها به همه افراد جامعه دانست.

تاریخ:
1400/12/17
تعداد بازدید:
2492
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:10
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal