شرکت توزیع برق استان کرمانشاه برترین دستگاه خدمات زیربنایی و توسعه و زیرساخت استان شد
در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه در سال 1399، شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه موفق به کسب رتبه اول در گروه زیربنایی وتوسعه وزیر ساخت و کسب رتبه دوم در بخش عمومی واختصاصی جشنواره شهید رجایی شد.

شرکت توزیع برق استان کرمانشاه برترین دستگاه

خدمات زیربنایی و توسعه و زیرساخت استان شد

 

در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه در سال 1399، شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه موفق به کسب رتبه اول در گروه زیربنایی وتوسعه وزیر ساخت و کسب رتبه دوم در بخش عمومی واختصاصی جشنواره شهید رجایی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، دکتر حشمت اله عزیزی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه با حضور در شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: جشنواره شهید رجایی و انتخاب دستگاه های برتر استان امسال به علت وضعیت کرونایی و قرمز استان به صورت عمومی برگزار نشد و ما سعی کردیم با حضور در دستگاه اجرایی برتر ضمن تبریک به آنها،  با اهدای لوح سپاس از این شرکت ها تقدیر کنیم.

وی افزود: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه در سال 1399 بر اساس شاخص‌های عمومی شامل “محور اصلاح ساختار سازمانی، محور توسعه دولت الکترونیک، محور مدیریت سرمایه انسانی، محور ارتقای سلامت اداری، مسئولیت پذیری و پاسخگویی و محور مدیریت عملکرد و همچنین شاخص های اختصاصی بر حسب شرح وظایف و فعالیت تعریف شده توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه تعریف شده است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه عنوان کرد: این ارزیابی با همکاری دستگاه‌های اجرایی همکار از جمله دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری، اداره کل بهزیستی، ستاد اقامه نماز، اداره کل محیط زیست و اداره کل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه صورت گرفت که پس از تایید در شورای راهبری و توسعه مدیریت استان که به ریاست استاندار کرمانشاه برگزار می شود، نتایج آن مشخص شد.

در ادامه این جلسه، مهندس محمد مرادی سرپرست شرکت توزیع برق استان کرمانشاه، گفت: خوشبختانه با تلاش و همت همکاران این شرکت توانستیم در بین 53 دستگاه شرکت کننده در این جشنواره موفق به کسب رتبه دوم در شاخص های عمومی و اختصاصی را کسب نمائیم.

مهندس مرادی گفت: با سعی و تلاش خستگی ناپذیر پرسنل این شرکت امیدوارم با برگزاری جلسات آسیب شناسی و ارزیابی های داخلی بتوانیم نقاط مثبت این ارزیابی ارتقاء و نهایتا حفظ شود و نقاط ضعف نیز برطرف گردد و به نقاط بهبود تغییر یابد، چراکه مردم کرمانشاه لایق بهترین خدمات رسانی هستند.

وی عنوان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با کسب 1765 امتیاز رتبه نخست دستگاه خدمات زیربنایی و توسعه و زیرساخت استان را از آن خود کند که این موفقیت را مرهون تلاش بی شائبه پرسنل زحمتکش این شرکت و همکاری مردم عزیز هستیم.

در پایان این مراسم نیز، دکتر عزیزی با اهدا لوح تقدیری به مهندس مرادی که از طرف استاندار کرمانشاه و رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی و بودجه امضا شده بود از زحمات ایشان در کسب مقام برتر در این جشنواره تقدیر و تشکر کرد. 

تاریخ:
1400/07/22
تعداد بازدید:
1957
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal