در شرکت توزیع برق استان کرمانشاه اجرا شد: بازدید اکیپ های مدیریت مصرف برق از اماکن پرمصرف
بازدید 15 اکیپ بازرسی و مدیریت مصرف برق شهرستان کرمانشاه باهدف مدیریت مصرف روشنایی برج های مسکونی، مراکز تجاری، فروشگاه ها و میوه فروشی ها و ... با حضور مدیرعامل و معاونان شرکت توزیع برق استان کرمانشاه انجام شد.

در شرکت توزیع برق استان کرمانشاه اجرا شد:

بازدید اکیپ های مدیریت مصرف برق از اماکن پرمصرف

 

بازدید 15 اکیپ بازرسی و مدیریت مصرف برق شهرستان کرمانشاه باهدف مدیریت مصرف روشنایی برج های مسکونی، مراکز تجاری، فروشگاه ها و میوه فروشی ها و ... با حضور مدیرعامل و معاونان شرکت توزیع برق استان کرمانشاه انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، در این مانور از مغاز ه های لوستر فروشی، ساختمان های مسکونی که تزئینات نورپردازی دارند و همچنین اماکن تجاری پرمصرف که مصرف روشنایی آنها باتوجه به شرایط بحرانی برق، وجهه نامناسبی دارد، بازدید شد و صاحبان املاک مذکور نیز باتوجه به توضیحات و تذکرات پرسنل برق اقدام به خاموش کردن لامپ های تزئینی نمودند.

مهندس امیدعلی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به بازدید 15 اکیپ از امورهای سه گانه برق کرمانشاه، گفت: قرار است این بازدیدها به صورت روزانه از بانک ها، مجتمع های تجاری، تفریحی و خدماتی در جهت مدیریت بهینه مصرف برق بصورت مداوم در سطح استان و کلیه شهرستان ها انجام گردد.

مهندس مرآتی با اشاره به اینکه بازدیدهای اخیر جنبه درخواستی و همکاری دارد، تصریح کرد: به تمام کسبه و تجاری که در محل کسب و کار خود اقدام به استفاده از لامپ‌های پرمصرف کرده بودند، توضیحاتی ارائه شد و خوشبختانه تمامی مشترکین با این شرکت همکاری نمودند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه، حذف لامپ‌های پرمصرف مدادی و گازی و لامپ‌های کم‌مصرف مازاد  بر نیاز و غیرضروری، آموزش صحیح مصرف در بخش تجاری و همچنین الگوسازی مصرف صحیح برق را از جمله اهداف این طرح عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: مشترکین با استفاده از نور طبیعی خورشید، کنار گذاشتن لامپ‌های پرمصرف التهابی و رشته‌ای، کاهش یا حذف لامپ‌های اضافی و پروژکتور‌های پرمصرف، جایگزینی لامپ‌های فوق کم‌مصرف (ال‌ای دی) با بازدهی بالا ما را در راه خدمات رسانی مناسب و تامین برق مطمئن و پایدار یاری نمایند.

 

تاریخ:
1400/04/26
تعداد بازدید:
2211
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal