باحضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه در صداوسیمابا همکاری مردم هفته ای بدون خاموشی را سپری کردیم
با همکاری مردم هفته ای بدون خاموشی را سپری کردیم
باحضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه در صداوسیما

با همکاری مردم هفته ای بدون خاموشی را سپری کردیم


مهندس مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به همراه مهندس اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، همکاری دوجانبه صنعت برق و صداوسیما جهت اطلاع رسانی و مدیریت مصرف برق را مهم و با ارزش عنوان کردند.


به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، مهندس امیدعلی مرآتی مدیرعامل این شرکت ضمن بررسی نحوه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در خصوص مدیریت مصرف برق به چالشهای اخیر صنعت برق کشور اشاره کرد وگفت: افزایش گرمای هوا، کاهش آب سدها و کمبود قابل توجه تولید برق نیروگاهی به علت کاهش نزولات آسمانی، همچنین افزایش تعداد مراکز رمز ارز غیر مجاز و افزایش بار مصرفی استفاده از وسایل سرمایشی را از جمله دلایل اعمال برنامه مدیریت بار (خاموشی) های گذشته بیان کرد.


وی با اشاره به اینکه در هفته اخیر برنامه مدیریت بار (خاموشی) جهت مشترکین خانگی اعمال نشده است، تصریح کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی درخصوص افزایش دمای هوا در هفته آینده و باتوجه به نقش موثر صداوسیمای استان درخصوص اطلاع رسانی و شفاف سازی مردم برای مدیریت استفاده از انرژی برق، لازم است تا از مردم شریف استان کرمانشاه تقاضا شود تا مثل گذشته همکاری های لازم را با صنعت برق انجام دهند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از سازمان صدا و سیمای مرکز استان، ابراز کرد: امید است این مشارکت و همراهی‌ها همچنان استمرار داشته باشد و بتوانیم ضمن تأمین برق مطمئن و پایدار جهت شهروندان از پیک بار تابستان 1400 نیز با موفقیت عبور کنیم.
در ادامه دکتر امیری مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه ضمن تشکر از تلاش شبانه‌روزی کارکنان خدوم صنعت برق استان کرمانشاه در تأمین برق مطمئن و پایدار جهت شهروندان و ایجاد رفاه و آسایش جامعه گفت: مشکلات صنعت برق را درک می‌کنیم و حاضر به هرگونه همکاری هستیم.وی افزود: صدا و سیمای مرکز کرمانشاه همواره در تلاش است تا در راستای توسعه همه‌جانبه استان در بخش‌های مختلف قدم بردارد که این امر با برقراری تعامل دوسویه با دستگاه‌های مختلف تحقق خواهد یافت.
امیری افزود: خدمت به مردم یک وظیفه بسیار مهم بوده و ما هم به‌عنوان رسانه ملی تلاش خواهیم کرد با توجه به شرایط پیش آمده در کشور و استان در جهت فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق گام برداریم که تاکنون برنامه‌های متعددی از جمله برنامه‌های مستند، گزارش خبری، دعوت از مدیران صنعت برق در برنامه‌های رادیو و تلویزیونی و انجام مصاحبه و گفت و گو و... جهت آگاه‌سازی مردم تهیه و پخش کرده‌ایم.
شایان ذکراست بهره‌گیری از مدیران و متخصصان در برنامه‌های متنوع صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، کمک به تولید محتوای مدیریت مصرف، اطلاع‌رسانی دقیق و مناسب خاموشی‌های احتمالی مدیریت اضطراری بار، اطلاع‌رسانی موضوع رمزارز‌ها، حفظ محیط زیست و... از جمله مواردی بودند که در این دیدار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
تاریخ:
1400/04/26
تعداد بازدید:
2002
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal