آماده‌باش 85 اکیپ عملیاتی و پشتیبانی برای تأمین برق انتخابات در استان کرمانشاه
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: از یک هفته قبل از شروع انتخابات گروهای عملیاتی این شرکت در استان کرمانشاه در حالت آماده باش جهت تامین پایدار برق هستند و در روز انتخابات 350 نفر نیروی اجرایی و پیمانکاری در قالب 85 اکیپ عملیاتی و پشتیبانی با 110 دستگاه خودرو سبک و سنگین مسئولیت تأمین برق مطمئن و پایدار را برعهده دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: از یک هفته قبل از شروع انتخابات گروهای عملیاتی این شرکت در استان کرمانشاه در حالت آماده باش جهت تامین پایدار برق هستند و در روز انتخابات 350 نفر نیروی اجرایی و پیمانکاری در قالب 85 اکیپ عملیاتی و پشتیبانی با 110 دستگاه خودرو سبک و سنگین مسئولیت تأمین برق مطمئن و پایدار را برعهده دارند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، مهندس محمد مرادی با اشاره به اقدامات انجام شده و آمادگی این شرکت برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار کرد: در این راستا در شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه کمیته‌ای با عنوان کمیته انتخابات به منظور تأمین برق مطمئن برای شعب اخذ رأی تشکیل و تاکنون 8 جلسه تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه مانورهای لازم و آماده بکاری ژنراتورهای برق اضطراری مراکز حساس مرتبط بازمان انتخابات نیز طی ماه گذشته انجام شده و گفت انجام هماهنگی‌های لازم برای تأمین ژنراتور برق اضطراری برای مراکز شهرها و بخش های تابعه در سطح استان کرمانشاه و تامین چند ژنراتور سیار نیز از دیگر اقدامات بوده است.

مهندس مرادی عنوان کرد: از اوایل بهمن ماه گروههای عملیاتی و اجرایی شرکت پایش کامل روشنایی معابر و اصلاح و بهسازی روشنایی مراکز شعب أخذ رای و اطراف محل شعب با تعویض تعداد 4500 شعله لامپ و اصلاح چراغ ، احداث و اصلاح 55 کیلومتر شبکه روشنایی را در دستور کار قرار داد و همچنین در چند روز منتهی به روز انتخابات بازدید از شبکه‌های توزیع برق شامل خطوط و پست‌های تغذیه کننده و لوازم اندازه‌گیری از مراکز 19 گانه و شعب اخذ رأی صورت گرفته و تعمیرات و ایمن سازی مورد نیاز انجام شده است.

وی با اشاره به سرویس روشنایی معابر منتهی به شعب اخذ رأی و مناطق حساس افزود: همچنین تمام واحدهای اجرایی سناریوی تأمین برق مطمئن در شهرستان‌های مربوطه را تهیه کرده‌اند و نیروها در آماده‌باش کامل هستند.

مهندس مرادی تصریح کرد: در روز انتخابات نیز 350 نفر نیروی اجرایی و پیمانکاری در قالب 85 اکیپ عملیاتی با 110 دستگاه خودرو سبک و سنگین مسئولیت تأمین برق مطمئن و پایدار را برعهده دارند.

وی یادآور شد: پیمانکاران خط گرم نیز برای رفع مشکلات احتمالی بدون اعمال خاموشی در روز انتخابات آمادگی کامل دارند تا در صورت پیش آمدن مشکل احتمالی سریع نسبت به رفع آن اقدام کنند.

تاریخ:
1402/12/12
تعداد بازدید:
432
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal